Nieuwe identity, logo, look & feel voor Uitgeverij Malmberg - KIMMIC
24128
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24128,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive

Nieuwe identity, logo, look & feel voor Uitgeverij Malmberg

Uitgeverij Malmberg is een educatieve uitgeverij gericht op basisonderwijs, voortgezet onderwijs en mbo. Praktisch, motiverend en effectief, dat kenmerkt de boeken en leermiddelen van Uitgeverij Malmberg.

Voor de leesmethode Taalblokken (MBO) hebben we een kleurrijk, magazine-achtig design bedacht waar je vrolijk van wordt! Het design sluit aan bij de pay-off ‘Sterker in de wereld staan’. Deze lesmethode stimuleert studenten om met vertrouwen taal in te zetten op school, in hun toekomstige beroep en als kritisch burger. Naast Taalblokken Nederlands, worden ook Taalblokken Engels en Duits meegenomen in deze nieuwe look&feel. En dat geldt ook voor de lesmethode Rekenblokken! De logo’s hebben dezelfde herkenbare vorm en visualiseren de dynamiek van een tijdschrift.

Date

23 maart 2022

Tags
branding, concept, corporateidenity, design, educatief, educatieveuitgeverij, lesmethodes, mbo, onderwijs, ontwerp, school