Onthulling nieuwe corporate identity Van Drunen - KIMMIC
23707
post-template-default,single,single-post,postid-23707,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive

Onthulling nieuwe corporate identity Van Drunen

Met meer dan 80 jaar ervaring is Van Drunen totaalleverancier voor de orthopedische branche en marktleider in Nederland en België. Een mooie en uitdagende opdracht voor KIMMIC om hun oude vertrouwde huisstijl na al die jaren te mogen vernieuwen.

Het nieuwe logo heeft de vorm van een vaantje en benadrukt daarmee hun kwaliteit, kennis en ervaring. De nieuwe pay-off versterkt hun nieuwe identiteit: ‘Van Drunen: One step ahead’. De pay-off is toekomstproof en dekt uiteraard de lading voor zowel de orthopedisch specialist alsmede de eindconsument.