T-shirts voor Henri, ontwerp om op te eten!
Mooi pontificale en kleurrijke t-shirts, passend bij het ontwerp van de Horecava stand van Henri: Venkel, rode biet of een ui, daar kom je fris en fruitig, voor de dag!
Mooi pontificale en kleurrijke t-shirts, passend bij het ontwerp van de Horecava stand van Henri: Venkel, rode biet of een ui, daar kom je fris en fruitig, voor de dag!
Een nieuw ontwerp voor SSiB brochure ‘Visie SSiB 2030’! Het provinciebrede samenwerkingsverband Samen Sterk in Brabant (SSiB) richt zich op het vrije veldtoezicht in het Brabantse buitengebied. SSiB is opgericht om de samenwerking tussen handhavingspartners te vergroten en extra ogen en oren te creëren voor de partners. De provincie, gemeenten, waterschappen, terreinbeherende organisaties en particuliere grondbezitters, de politie en drinkwaterbedrijven nemen hier allen aan deel. Visie SSiB 2030 geeft richting aan de toekomst.
Kleurrijke ontwerp voor de stand van Henri voor op de Horecava! Tof om het ontwerp uiteindelijk in het echt te zien, daar worden we blij van! Zet ‘m op vandaag daar!
Een leuke opdracht: Bedenk een ludieke wervingscampagne waarmee Orly & Endevoets op pad kan gaan om samen ff een bakkie te kunnen doen! FF BAKKIE DOEN! met: eigen werknemers op alle bouwplaatsen, bewoners van woningbouwprojecten om de opleveringen te vieren, (woningbouw)partners om de samenwerkingen te onderstrepen etc.… Afgelopen zomer is FOODCAR veel gezien in de regio en heeft ook inmiddels veel fans. De foodcar is compleet met (thema)vlaggen, statafels, prullenbakken, partytenten, shirts en schorten… en niet getreurd: De foodcar zal ook in de winter eropuit trekken!
Een fris ontwerp van het nieuwe sociaal jaarverslag 2021 voor de Omgevingsdienst Brabant-Noord: ‘Samen zijn wij ODBN‘. Uitgevoerd binnen de vaste kleurrijke huisstijl. 2021: Voortbouwen aan een stabiele organisatie in een dynamische omgeving, werken op afstand en digitaal vergaderen, een uitdaging waar iedere organisatie mee te maken kreeg.
Eens per kwartaal maakt Kimmic het personeelsblad op voor Orly & Endevoets waarin alle lopende projecten en nieuwtjes en weetjes worden beschreven om trots op te zijn. Uiteraard mag een vleugje humor niet ontbreken! 😉
Een nieuw hekdoek met boodschap voor Orly & Endevoets i.s.m. Zayaz woningcorporatie. Het hekdoek ‘Een goed woonklimaat onderhoud je samen‘ sluit mooi aan bij de gezamenlijke visie en werkwijze.
Het nieuwe design spat van de gevel af bij Henri! De kleurrijke signing sluit mooi aan bij de corporate identity en uiteraard werkt de felblauwe lucht hier ook mee, top! 😉
Nieuw ontwerp voor SSiB: Jaaroverzicht 2021 ‘Samen Sterk in Brabant SSiB in één oogopslag’, een affiche waarin alle partners, projecten, problematiek, resultaten en financiën visueel zijn weergegeven.
Nieuwe corporate brochure in herkenbaar design voor ODBN ‘Werkprogramma gemeenten 2022’ met als doel een zo goed mogelijk beeld te geven van de taken die voor 2022 aan de Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN) worden opgedragen. De ODBN coördineert de uitvoering van het werkprogramma.
Voor Coreworks hebben we deze Apple Pie van een eigen COREshine label voorzien als geschenk voor hun personeel. Deze Apple Pie Moonshine heeft dezelfde combinatie van smaken, gemaakt met verse appelsap, gamalen kaneel en andere specerijen waardoor er een heerlijke vloeibare apple pie ontstaat. Alleen de geur is al verrukkelijk!
Zie de maan schijnt door de cacaobomen! Een Sinterklaasgeschenk met een duidelijke boodschap: (H)Eerlijke chocolade voor de werknemers van Orley & Endevoets van de ‘Sint’! Met chocolade van De Chocolate Makers. Een ondernemer die opstaat voor de medemens en zich juist hard maakt voor gelijkheid en een goed bestaan. De cacao is afkomstig van cacaoboeren die een eerlijke prijs krijgen en verkregen door medewerkers die goed behandeld worden en een goed leven hebben. ‘T eerlijke avondje is gekomen…
Nieuwe mailing met nieuw beeldmerk voor webinar ‘BE DIGITAL’ voor Informed Group: Free Webinar, Documentum at OpenText World 2021, a 30-minute recap for Documentum users. Last week OpenText presented its strategy and roadmap during a 3-day digital tech event: OpenText World 2021: Be Digital. Did you miss it, or did you not have the time to attend all sessions? Join our 30-minute recap webinar to get all the latest and most relevant OpenText Documentum news. Be aware of The Great Rethink of five major forces at modern work…
DATE December 7th, 2021
TIME 16.00 (Central European Time)
Al 15 jaar brandt bij Lion Event Support het licht, daarvoor willen zij hun klanten bedanken. Een feestelijk kaartje, in corporate huisstijl, hoort daar natuurlijk bij!
Al 15 jaar lang doen zij de technische en facilitaire productie voor de beste festivals en events. Van vergunningaanvraag tot technische tekening, van crowd-management tot veiligheidsplan, van pre-productie tot en met uitvoerende productie.
Op naar de volgende 15 jaar!
Nieuw productlogo voor Informed Group: ‘Documentum Information Management Accelerator’. Gebruik je OpenText en Documentum voor Informatie Management en ben je op zoek naar een manier om je data snel en veilig te ontsluiten via een LowCodePlatform? Dan kun je via deze accelerator in de OutSystems Forge Documentum met OutSystems koppelen.
2020: Het meest bijzondere jaar uit de geschiedenis van Omgevingsdienst Brabant Noord vormgegeven in het nieuwe sociaal jaarverslag: ‘Samen zijn wij ODB-één-N’. ODBN draagt bij aan een schone en veilige leefomgeving voor mens, dier en plant in Noordoost-Brabant.
Het nieuwe logo in de vorm van een vaantje hangt er mooi bij op de gevel van het bedrijfspand van Van Drunen! Kwaliteit staat bij Van Drunen hoog in het vaandel. Het logo benadrukt daarmee hun kwaliteit, kennis en ervaring. De nieuwe pay-off versterkt hun nieuwe identiteit: ‘Van Drunen: One step ahead‘. De pay-off is toekomstproof en dekt uiteraard de lading voor zowel de orthopedisch specialist alsmede de eindconsument.
‘WAT WE BESPAREN HOEVEN WE NIET OP TE WEKKEN’. Kleurrijke ‘praatplaat’ voor de Omgevingsdienst Brabant-Noord met helder ontworpen infographics waarin het energieaanbod voor 2030 wordt uitgelegd. Een informatieve weergave van verschillen objecten in eigen tekst en beeld.
Toffe signing gemaakt voor Henri bij Day minimarkt in het Antonius Ziekenhuis! Zo vinden niet alleen bezoekers, maar vooral medewerkers van het ziekenhuis nog beter weg naar een gemakkelijke, verse maaltijd of gezonde soep.
Online campagnebeeld voor de webinar van Informed Group waarin nieuwe functies van de Documentum toolkit worden uitgelegd: DQL Buddy.
Voor iedere ontwikkelaar, beheerder en consultant die met Documentum werkt, is DQL Buddy onmisbaar. DQL Buddy is een uitgebreide toolkit op basis van jarenlange ervaring van Documentum consultants. Uiteraard weerspiegelt het logo de veelzijdigheid en de rijke verzameling functies van DQL Buddy.
In onze samenleving krijgt de natuur een steeds belangrijkere rol. Wanneer je een bestemmingsplan wilt wijzigen, een bouwproject wilt starten of bijvoorbeeld een sloot wilt dempen, dan kom je onder andere in aanraking met de Wet natuurbescherming (Wnb). In deze helder ontworpen flyer van ODBN staan de meest relevante onderdelen.
Hierbij een sneakpreview van WATCH SEM met daarbij het gebruiksgemak, een beeld zegt immers meer dan 1000 woorden! Hoe fijn is het wanneer je vader of je moeder zich langer zelfstandig thuis kan redden met behulp van SEM. Dit kan met SEM doordat ze dan dagelijks gepersonaliseerde beelden ontvangen op vaste tijden met daarbij een gesproken simpele handeling om uit te voeren o.b.v. SLAPEN, ETEN en BEWEGEN.READ MORE
Aandacht is een belangrijke succesfactor voor het krijgen van conversie. Een onderdeel van aandacht hangt samen met interactie. Hierdoor ontstaat er engagement met de bezoeker. Daarnaast is het verkrijgen van data en informatie over de bezoeker en van de bezoeker, input voor het maken en nemen van marketingbeslissingen.
Ook dit rapport heeft KIMMIC in de vaste corporate identity opgemaakt en ontworpen. Aan vergunningverlening zijn regels verbonden die uitvoerbaar moeten zijn, dat wil zeggen: handhaafbaar, naleefbaar en fraudebestendig. ODBN informeert en controleert de initiatiefnemer, actualiseert de verleende vergunningen en dwingt zo nodig naleving af.
Design-a-thon Works stelt kinderen (van 8 – 12 jaar) over de hele wereld in staat om een duurzame toekomst te ontwerpen m.b.v. een bewezen, gezamenlijk ontwerpproces, een ‘design-a-thon’. Design-a-thon Works heeft als missie om wereldwijd 1 miljoen kinderen te bereiken, dit wordt ondersteund door een toegewijd wereldwijd netwerk van partners. Kimmic heeft deze missie via een heldere en kleurrijke infographic in beeld gebracht. Duizenden kinderen over de hele wereld kunnen deelnemen aan design-a-thons dankzij het toegewijde wereldwijde netwerk van regionale partners en maatschappelijke organisaties. Hoe mooi is dat!
De nieuwe Programmabegroting 2022 van de Omgevingsdienst Brabant Noord opgemaakt in de nieuwe frisse en fotorijke corporate huisstijl, totaal 90 pagina’s dik. ODBN draagt bij aan een schone en veilige leefomgeving voor mens, dier en plant, in Noordoost-Brabant.
Mooie resultaten uit de enquête over het ontwerp van het ‘Taxatieverslag nieuwe stijl’: Zo’n 800 (van de 1000) woningeigenaren en focusgroepen door heel Nederland vinden het verslag aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk vormgegeven! Dat zien wij als de ontwerpers natuurlijk als een hele geslaagde missie!READ MORE
De nieuwe Jaarstukken 2020 van de OmgevingsdienstBrabantNoord zijn opgemaakt in vertrouwde corporate look&feel uit de concept&design keuken van KIMMIC. Met deze jaarstukken legt het bestuur verantwoording af over het gevoerde beleid en beheer in 2020.
In deze jaarrekening leest u de financiële hoofdlijn, het jaarverslag en de financiële jaarrekening.
ODBN draagt bij aan een schone en veilige leefomgeving voor mens, dier en plant, in Noordoost-Brabant.
OPGEMERKT: De wervingscampagne van Coreworks BV is uitgeroepen tot de ‘Campagne van de week!’ Door Werf& recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Lees via deze link het artikel van Peter Boerman.
KIMMIC heeft voor Coreworks een nieuwe wervingscampagne ontwikkelt, uiteraard in de look&feel van hun corporate identity. Een animatie met licht aan de horizon: ‘Geloof in de toekomst’. Coreworks is op zoek naar kranige podiumbouwers, ijzersterke mannen & vrouwen, handige jongens en meiden… meld je aan als dit profiel je past! Bekijk hieronder de animatie (met geluid!).
Een nieuw ontwerp voor het eerste sociaal jaarverslag ‘Samen zijn wij ODB-één-N’ van de Omgevingsdienst Brabant Noord met de belangrijkste ontwikkelingen van het jaar 2019 en het sociaal beleid. READ MORE
De première en de release van het debuut album van de band Waanzee moest een jaar worden uitgesteld naar mei 2021, tijdens de Operagen Rotterdam. Dat gaf Rosa de tijd de songs live op te nemen en is uitgepakt tot een volwaardig commercieel album, gemasterd door legende Bob Ohlsson en geperst op vinyl en verpakt in een mooi ontwerp. Om die extra spin-off te kunnen bekostigen is Rosa een crowdfunding gestart, die nu al een vliegende start heeft gemaakt: Bekijk de actie op Voordekunst.nlREAD MORE
Op naar een mooier nieuwjaar… Tot die tijd deze warme ‘hug’ op afstand. #happy2021
Dankjewel Coreworks voor het mooie bierpakket ‘Keep the faith’! Wij houden samen met jullie de moed erin! Op naar een beter 2021. #theshowmustgoon
Ook deze Kadernota 2022 van de Omgevingsdienst Brabant Noord is opgemaakt in het nieuwe corporate ontwerp. In deze Kadernota staan de meest relevante ontwikkelingen in onze leefomgeving samengevat en begroot.
Met meer dan 80 jaar ervaring is Van Drunen totaalleverancier voor de orthopedische branche en marktleider in Nederland en België. Een mooie en uitdagende opdracht voor KIMMIC om hun oude vertrouwde huisstijl na al die jaren te mogen vernieuwen.
Deze 2e Bestuursrapportage 2020 heeft ook de frisse look&feel van de brochurelijn van de Omgevingsdienst Brabant Noord. Deze 2e ‘Burap’ rapporteert over de voortgang in het jaar 2020 ten opzichte van de vastgestelde Programmabegroting 2020 en de 1e Bestuursrapportage 2020. READ MORE
MTC Brand Consult helpt merken om hun ware zelf te onthullen door de kracht van design. Een mooie uitdaging voor KIMMIC om voor MTC een nieuw logo te ontwerpen. Een logo wat prikkelt en een brug slaat naar de nieuwe identiteit. De losse ‘M’ fungeert daarnaast ook opzichzelfstaand als een sterk herkenbaar beeldmerk en is op die manier toegepast op de homepage van hun website.
Ze liggen er lekker fris en kleurrijk bij in de schappen van de supermarkt (Boon’s Markt) in Utrecht. Altijd een mooi moment om de producten van Henri in hun nieuwe verpakkingen ‘in real life’ te mogen bewonderen!
Een nieuw kleurrijk ontwerp in de corporate huisstijl van Henri: Een presentatiemap met een verrassend smakelijke binnenkant! Mooi met een ruggetje van 5 mm zodat er meerdere vellen papier ingestoken kunnen worden zoals: offertes, facturen en prijslijsten. Daar kom je mooi mee voor de dag!
Altijd leuk, een fotoshoot op lokatie bij de klant samen met de fotograaf Vincent Nabbe. De foto’s sluiten aan bij de nieuwe corporate identity van HJ van Drunen waarvoor we in de afronding van de ontwerpfase zitten. Dus nog heel even wachten op de lancering van de nieuwe huisstijl, spannend!
#huisstijl #corporateidentity #branding #fotografie #ontwerp #design #concept
Vanuit de nieuwe positioneringsstrategie, geheel ontwikkeld door goodtotell, heeft KIMMIC in opdracht van, en samen met, goodtotell, Informed Group voorzien van een spiksplinternieuw design voor hun website.
READ MORE
Wat een feest! We hebben GEWONNEN!
Super trots natuurlijk! Op naar ‘The next step’ zodat iedereen gebruik kan maken van deze innovatie.
Iedereen was en is heel enthousiast en dat hebben ze ons laten merken! Wauw, wij zijn heel blij met deze overwinning!
Ook de jaarstukken 2019 heeft Kimmic opgemaakt in de nieuwe frisse brochurelijn van OmgevingsdienstBrabantNoord. Met deze jaarstukken legt het bestuur verantwoording af over het gevoerde beleid en beheer in 2019. READ MORE
Nog een klein beetje geduld… Op 1 juni is het eindelijk zo ver, alle horeca gelegenheden openen hun deuren weer! We snakken naar de zomer, na een periode waarin we elkaar weinig hebben gezien, is er weer ruimte om op gepaste afstand samen te komen. Coreworks bouwt constructies en podia voor evenementen en festivals. Zij zijn erg hard geraakt door de Corona-crisis, maar ook in deze tijd, zit het in kun DNA altijd te blijven denken in mogelijkheden: www.anderhalvemeterterras.com
Nu alleen nog even wachten tot 1 juni! #terrasophoogte #anderhalvemeter #straystrong
Nieuwe verpakkingen voor een nieuwe samenwerking tussen Henri en de mannen van BISQ seafood! Twee nieuwe kant-en-klare maaltijden met vis uit onze eigen Noordzee! Zelf proeven? Kijk op Picnic…
#datzieterheerlijkuit #design #fooddesign #food #packagingdesign #concept #branding
Net als de Kadernota is de Ontwerp Programmabegroting 2021 opgemaakt in de nieuwe frisse brochurelijn van Omgevingsdienst Brabant Noord. De Ontwerp Programmabegroting is totaal 92 pagina’s dik. ODBN draagt bij aan een schone en veilige leefomgeving voor mens, dier en plant, voor de provincie Noord-Brabant en haar deelnemende gemeenten. #concept #design #ontwerp #corporate #brochure #omgevingsdienst #identity #brochures #branding #programmabegroting
Het Rosa Ensemble lanceert het meest verbindende album ooit: ‘AKASHA’. Samen met de fotografie van Wouter Jansen hebben we een mooie cd digipack ontworpen. Uiteraard is het album ook op alle digitale muziek platforms te vinden. #concept #design #packaging #packagingdesign #ontwerp #muziek #album
Sterk logo voor Tomas Concept + creation. De combinatie van de T van Tomas en het &-teken, weerspiegelt het karakter van een full-service communicatiebureau. Een bureau wat optimaal gebruik maakt van een ijzersterk en uitgebreid netwerk van toegewijde vakmensen. #branding #design #concept #huisstijl #corporateidentity
Het Rosa Ensemble terug met een nieuwe #luisterthriller: ‘De Val van Chris Coubergh’. Laat je oren de uitdaging aangaan, spannend! #campagnebeeld #ontwerp #concept #design #affiche #hoorspel #theater #podcast #filmmuziek
Indringende projectie Crossing Time op één van de zeven WO2 locaties bij nationaal Monument Kamp Vught over ‘De Kunst van Vrijheid’. #dekunstvanvrijheid #brabantremembers #cultuur #kunst @beeldjutters @brabantremembers
Nieuwe website ontworpen waarop alle vacatures staan van drie Brabantse omgevingsdiensten: ODBN OMWB en ODZOB, hoe handig! Kijk voor alle #vergunningen #toezicht #handhaving #advies #bedrijfsvoering op de website. #conceptdesign #pictogrammen #icons #concept #design #ontwerp #samenwerking @provincienoord-brabant #omgevingsdienst #brabant @gemeent’s-hertogenbosch @gemeentetilburg @gemeenteeindhoven Technische realisatie Diversus
Niet vergeten, echt de moeite waard om te bekijken. Indrukwekkende locaties met indrukwekkende kunstobjecten. #design #ontwerp #woordmerk #logo #concept #dekunstvanvrijheid #cultuur #brabantremembers @brabantremembers #nrc-bijlage
Trots! I.o.v. van Brabant Remembers hebben we de NRC bijlage ‘De Kunst van Vrijheid’ mogen ontwerpen, wauw! Een bijlage waarin tijdelijke kunstprojecten op WO-II erfgoedlocaties verhalen en mensen van toen en nu met elkaar verbindt. Bekijk ook vast de roadmovie op brabantremembers.com #concept #design #ontwerp #dekunstvanvrijheid #vormgeving #brabantremembers #nrc #krant @cultureelartifex @brabantremembers @visitbrabant
En daar staat ie dan, de #stand van Henri op de Horecava RAI Amsterdam: fris & smaakvol! De koks serveren verse #soep en in de vitrine staan de kant-en-klare #maaltijden van Henri, zowel in de verpakking als geserveerd op een bord. #zieterheerlijkuit #concept #design #standontwerp #fooddesign #food #packagingdesign #branding
Alle goeds voor 2020! #concept #design #ontwerp #kickoff2020 #inspiratie
Rosa geeft een feestje! Buiten is het koud en donker, binnen is het Casa Rosa! Op 12 januari 2020 organiseren ze een zinnenprikkelend minifestival in Theater Kikker om het nieuwe jaar goed in te luiden. #uitnodiging #ontwerp #concept #design #ookalsanimatie
Kimmic heeft de nieuwe Kadernota 2021 van de Omgevingsdienst Brabant Noord ontworpen. Hierin staan de meest relevante ontwikkelingen in onze leefomgeving samengevat en begroot. De Omgevingsdienst Brabant Noord blijft werken aan een schone en veilige leefomgeving voor ons allemaal, daar worden wij blij van! #concept #design #ontwerp #corporate #omgevingsdienst #identity #brochures #branding
Een nieuw logo met complete huisstijl voor Lion Event Support. Altijd een spannend moment: het lanceren van je nieuwe huisstijl, zowel voor de klant zelf als voor ons! trots logo design concept corporate branding identity huisslijl lookandfeel imago ontwerp corporateidentity
Op 1 januari 2021 treedt de #Omgevingswet in werking. De Omgevingswet is méér dan een samenvoeging van wetten, het is de grootste wetswijziging sinds de Grondwet en zet in op een flink aantal verbeteringen. Net als #gemeenten en #provincie moet Omgevingsdienst Brabant Noord Omgevingswet-proof zijn en zorgen dat hun medewerkers op tijd voldoende #kennis hebben over de #InvoeringOmgevingswet en hun gevolgen. #zezijnerbijnaklaarvoor #conceptendesign #coporateidentity #concept #design #branding #animatie #samenwerken
Vanuit Expeditie Basisschool hebben Marlies Pulsford en ik, Kim Bogaerts, een mooi traject doorlopen en de wederzijdse betrokkenheid gestimuleerd tussen school, ouders en kinderen. De afgesproken omgangsnormen zijn vastgelegd in de door ons ontwikkelde #Schoolwijzer i.o.v. GGD Hart van Brabants. De Kick-off tijdens de #ouderinformatieavond van de Islamitische Basisschool Nour Den Bosch verliep boven verwachting, de opkomst was groot. Basisschool Nour is helemaal klaar voor dit nieuwe schooljaar! #Samenwerken aan een gezond schoolklimaat. #communicatie #conceptdesign
Trots op onze nieuwe culturele klant Rosa Ensemble! Het Rosa Ensemble (Rosa) staat al 20 jaar voor een mix van muziek en theater. Rosa kan als een kameleon van kleur verschieten: van hedendaagse muziek, tot ambient en pop. #campagne #communicatie #concept #design #theater #muziek #theatermakers www.rosaensemble.nl
Een brand new logo voor WATCH SEM! WATCH SEM is een persoonlijke coach voor alle mensen met beginnende dementie of ander ziektebeeld aan de hersenen waardoor men langer zelfstandig thuis kan blijven wonen.’ WATCH-SEM is een initiatief van @SylvieBogaerts. De WATCH SEM-app wordt i.s.m. Saftey Tracer en Ivengi.com gerealiseerd.
Nieuw James Blond bier van @coreworksbv met dorstlessende – of juist niet?- animatie #conceptendesign #animatie#animation #concept #design#fooddesign #food #beer #branding
Daar zijn ze dan, de zes nieuwe kant-en-klare maaltijden van Henri voor de consument! Allemaal in een brand new jasje uit onze Kimmic-keuken! Ze zijn te koop bij Picnic, DekaMarkt en te bestellen bij een Familiebox, smakelijk! #food #fooddesign #packaging #concept#grafischontwerp #verpakking #conceptenontwerp #branding#ontwerp #datsmaaktnaarmeer
Nieuw label voor het nieuwste biertje van Coreworks: ‘Blond, James Blond’ is de naam… #fooddesign #concept #design #corebeer #packagingdesign #branding
Een brand new logo voor The Forest Farmers. The Forest Farmers stellen zich een wereld voor waar aangetaste gronden genezen, waar schoon en fris water stroomt, waar landbouw een bron van regeneratie is en bodemvruchtbaarheid de basis is voor economisch welzijn. Natuurlijke hulpbronnen worden hersteld en voedsel wordt verbouwd in overvloedige gezonde ecosystemen in lijn met de natuur. https://theforestfarmers.nl
Altijd leuk om illustratief aan de slag te gaan om een boodschap helder en duidelijk te maken. Deze keer voor De Bossche Groenen omdat groen in de wijk belangrijk is voor mensen en voor dieren. Een park geeft ruimte om te wandelen en te spelen. Een park zuivert de lucht en geeft verkoeling in hete zomers. Een park vormt het leefgebied van allerlei vogels en andere dieren. Daarom is het belangrijk dat het Annapark in Hintham behouden blijft en dat er dus niet gebouwd word…
Altijd leuk om even mee te kijken bij de zeefdrukker tijdens het drukken van omslagen voor MTD landschapsarchitecten, een mooie ambachtstechniek met strak resultaat!
Een nieuw ontwerp voor de nieuwe lesmethode ‘Karakter’ van Uitgeverij Malmberg, passend bij de belevingswereld van kinderen. De kinderen leren niet alleen goed lezen, maar doen ook succeservaringen op en worden gestimuleerd om veel en gevarieerd te lezen. Zo maken ze ongemerkt veel leeskilometers en ervaren ze dat lezen leuk en zinvol is. Met karakter gaat technisch leesonderwijs en leesmotivatie gaan hand in hand.
De lancering van de werving- & selectiecampagne voor onze nieuwe klant ODBN leverde meteen veel sollicitanten op! En goed om te weten: Omgevingsdienst Brabant-Noord heeft nog veel vacatures te gaan!
Een nieuwe stand voor Henri met vertrouwde kwaliteit en ruim assortiment in de nieuwe look&feel! Tiptop voor de Horecava! #food #design #beurs #standontwerp
Op de Grote Markt wordt een Saturday Night Discovloer geplaatst waarop de dreunende beats te horen zijn van DJ School International! Speciaal voor deze gelegenheid hebben we de CNB Wolf omgetoverd tot DJ.
Nieuw: Zes vrolijke bekertjes van Henri om hun verse soepen mooi uit te serveren. Smakelijk! #fooddesign #packagingdesign #food #design @HenriBV
Vers van de pers, het nieuwe Cultuurnacht Breda campagnebeeld 2019. Save the date: Saturdaynight 26 january 2019.
Je laten inspireren en lekker lunchen met Henri op de Food Inspiration Days aan de Noordkade Veghel. Henri staat er mooi op! #nieuwlogo #nieuwjasje #fooddesign
Op 28 maart jl. heeft het Innovatienetwerk Jeugd door een stemming besloten ons initiatief ‘Op de Brug’ te steunen. Ons initiatief dient als preventief hulpmiddel om thuiszitten en schooluitval te voorkomen bij jongeren tussen de twaalf en vijftien jaar oud. Hiervoor gaan we in Tilburg op verkenning en hebben hulp nodig. Wij zoeken ervaringsverhalen, oplossingen en tips van mensen uit het onderwijs en betrokken ouders om de belangrijkste problemen, ondersteuningsvragen, wensen en behoeften in kaart te brengen.
Ze vallen op, de affiches met het nieuwe campagnebeeld 2018 voor de politieke partij De Bossche Groenen! Kijk ook op: www.debosschegroenen.nl
Boeiend verkenningstraject gehad bij Innovatienetwerk Jeugd afgelopen woensdag 7 maart. Innoveren voor en mét de jeugd. Ons idee ‘Op de brug’ gaan we pitchen voor het netwerk op woensdagmiddag 28 maart van 14:30 – 17:00 uur, locatie MFA De Poorten, Hasseltstraat 194, 5046 LP in Tilburg. Naast andere geweldige initiatieven.
Het lijkt nog zo ver weg, maar als de feestdagen achter de rug zijn, vindt de Cultuurnacht Breda weer plaats. Op 26 januari zullen meer dan zestig deelnemers hun talent laten zien. Benieuwd naar deze deelnemers? Hieronder geven we een greep uit ons aanbod weer! Of kijk op cultuurnachtbreda.nl.
Een verhuiskaartje ontworpen voor Coreworks BV. Vanwege de gunstige wind en groei heeft het nu een nieuwe thuishaven: op de oever van de Ertveldplas. De eerste scheepsladingen met steigermateriaal is reeds aan de horizon verschenen.
Strak logo ontworpen voor ‘Whatshappening official’: een app met een verzameling van alle grote evenementen in Nederland, zodat je niets meer hoeft te missen!
Stevig logo ontworpen voor ‘Forswerk’ industrieel ontwerp, zij ontwikkelen & vervaardigen ruimtelijke artistieke objecten.
We zijn al een tijdje aan de slag met het ontwerpen van een nieuwe ‘look&feel’ voor de nieuwe rekenmethode ‘Check’ voor het basisonderwijs van Uitgeverij Zwijsen. Om de naam en logo vast bekend te maken, ontvingen alle medewerkers dit toffe notitiepakketje! Nu verder met de complete uitwerking van het concept & design!
Goede samenvatting van de #OnderwijsinnovatieLab avond waarin Expeditie Basisschool ook mooi in woord en beeld is gebracht door Gemeente ‘s-Hertogenbosch. Met aftrap van Eric Logister, wethouder van Onderwijs. (zie minuut 3.47!)
Wauw! In het onderwijsdebat d.d. 30 januari j.l. over ‘Gelijke kansen in het onderwijs’ heeft politicus Pieter Duisenberg aan Het Kabinet gepleit: ‘Start een voorlichtingsoffensief ouderbetrokkenheid’. Hierbij noemde hij Expeditie Basisschool, als levend bewijs dat dit werkt en zette zijn verhaal kracht bij met de Expeditie Basisschool poster. Samen werken aan de driehoeksrelatie leerkracht, kinderen en ouders.
Het was een gezellig drukke avond in Breda, tijdens Cultuurnacht Breda. Jong & oud heeft zich volop laten inspireren door alle culturele instellingen.
Een mooie vrolijke rapportmap (met insteekvellen voor de rapporten), voor KindCentrum Boschveld, om de rapportjes per kind meteen goed te kunnen bewaren.
Aan alle leden van de MR / Ouderraad van basisscholen in ‘s-Hertogenbosch en omstreken om ouderbetrokkenheid binnen de driehoeksrelatie leerkracht – kind – ouder – te stimuleren! Totaal 58 basisscholen….
De jaren vliegen, alweer 2 jaar in De Gruyterfabriek! De animatie blijft leuk vinden wij. 😉
Onze klant Coreworks is een podium- en steigerbouwer die groot is geworden met feestjes bouwen. In nauwe samenwerking met de opdrachtgever ontwikkelde Kimmic deze beeldende website. De site laat naast veel mooie projecten ook zien dat Coreworks een creatief en persoonlijk bedrijf is, waarbinnen mensen de belangrijkste steiger vormen. www.coreworks.nl
Soms ook even een break nodig om de creativiteit weer op gang te helpen!
Naast een kop koffie maken we ook tijd voor een serieus potje tafelvoetbal. Een fijne ontspanning naast onze ontwerp-werkzaamheden, waardoor we daarna weer scherp (voor) aan de slag kunnen!
Als een vis in het water voelen wij ons op deze inspirerende & bruisende werkplek in de De Gruyterfabriek, een smeltkroes van creatieven wat netwerken en samenwerken stimuleert. Ervaar het zelf!
Na mopperen op het schoolplein over het eenzijdige schooladvies in groep acht en de slechte communicatie en samenwerking met de school en de leerkrachten, heb ik, Kim Bogaerts, samen met mede-initiatiefnemer Marlies Pulsford, onze frustratie en boosheid omgezet naar iets positiefs: Expeditie Basisschool.
Mooi bierlabel ontwikkelt om de markt mee te veroveren! Heerlijk HOPHEAD biertje van CoreBeer i.o.v. CoreWorks! Proost!
Kimmic heeft een heldere infographic ontwikkelt voor BKR (Bureau Krediet Registratie) om een aangepast wetsvoorstel duidelijk te maken aan de gebruiker t.b.v. geldleningen.