Blog - KIMMIC
21672
page-template,page-template-blog-masonry-full-width,page-template-blog-masonry-full-width-php,page,page-id-21672,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive

Nieuw ontwerp SSiB jaarverslag 2022

Een overzichtelijk nieuw jaarverslag 2022 van Samen Sterk in Brabant, in een frisse look & feel, met de resultaten van het handhavingsteam per regio.

In dit verslag evalueren zowel beleidsmakers als uitvoerders hun kijk op de afgelopen jaren en de toekomst van toezicht en handhaving in het Brabantse buitengebied. Hieruit zijn belangrijke aandachtspunten gekomen waar SSiB in 2023 mee aan de slag gaat.

Prototype SEM: dagelijkse ‘geheugensteuntjes’ voor mensen met geheugenproblemen

WATCH SEM, Sleep – Eat – Move is gemaakt voor mensen met geheugenproblemen om zelf langer de regie te kunnen behouden over je eigen leefstijl en ritme. SEM geeft je per dag persoonlijke geheugensteuntjes op maat in eigen beeld en geluid.

Dankzij de inzet van Wouter Jansen en zijn team hebben we op tijd de inzending kunnen doen voor de #JAINCHALLENGE (www.jainprojects.com) nu “Fingers Crossed” dat we #live mogen #pitchen.

Wij willen SEM verder ontwikkelen samen met een #zorginstelling zodat we launches partnership worden.

 

Ontwerp lesmethode met BRAVOURE!

Een nieuw uitgesproken ontwerp voor de lesmethode Frans i.o.v. Uitgeverij Malmberg. Bravoure straalt een grote mate van zelfbewustheid uit, is volwassen en staat midden in een moderne, duurzame wereld. De methode is stoer en elegant tegelijk en durft zich te onderscheiden door op te vallen en is niet bang om anders te zijn.

READ MORE

Nieuw ontwerp visie SSiB 2030

Een nieuw ontwerp voor SSiB brochure ‘Visie SSiB 2030’! Het provinciebrede samenwerkingsverband Samen Sterk in Brabant (SSiB) richt zich op het vrije veldtoezicht in het Brabantse buitengebied. SSiB is opgericht om de samenwerking tussen handhavingspartners te vergroten en extra ogen en oren te creëren voor de partners. De provincie, gemeenten, waterschappen, terreinbeherende organisaties en particuliere grondbezitters, de politie en drinkwaterbedrijven nemen hier allen aan deel. Visie SSiB 2030 geeft richting aan de toekomst.

Campagnebeeld: ‘Luister de nacht…’

Nieuw ontwerp campagnebeeld voor het Rosa Ensemble: ‘Luister, de nacht…’ Een geluiden sprookje. Vier muzikanten van het Rosa Ensemble spelen het verhaal van een eigenwijs ventje dat voor het eerst alleen bij zijn opa moet logeren als zijn zusje wordt geboren. Maar opa woont in een koud en donker huis, ver weg op het platteland, waar ’s nachts de griezelige Mintoonoren van zich laten horen…

Hippe FOODCAR ‘COFFEE/ENDEFOOD’S’ voor Orly & Endevoets!

Een leuke opdracht: Bedenk een ludieke wervingscampagne waarmee Orly & Endevoets op pad kan gaan om samen ff een bakkie te kunnen doen! FF BAKKIE DOEN! met: eigen werknemers op alle bouwplaatsen, bewoners van woningbouwprojecten om de opleveringen te vieren, (woningbouw)partners om de samenwerkingen te onderstrepen etc.… Afgelopen zomer is FOODCAR veel gezien in de regio en heeft ook inmiddels veel fans. De foodcar is compleet met (thema)vlaggen, statafels, prullenbakken, partytenten, shirts en schorten… en niet getreurd: De foodcar zal ook in de winter eropuit trekken!

Ontwerp sociaal jaarverslag ODBN

Een fris ontwerp van het nieuwe sociaal jaarverslag 2021 voor de Omgevingsdienst Brabant-Noord: ‘Samen zijn wij ODBN‘. Uitgevoerd binnen de vaste kleurrijke huisstijl. 2021: Voortbouwen aan een stabiele organisatie in een dynamische omgeving, werken op afstand en digitaal vergaderen, een uitdaging waar iedere organisatie mee te maken kreeg.

Nieuwe gevelsigning voor Henri

Het nieuwe design spat van de gevel af bij Henri! De kleurrijke signing sluit mooi aan bij de corporate identity en uiteraard werkt de felblauwe lucht hier ook mee, top! 😉

Bazaar Fantasia, feest vol verhalen

In opdracht van het Rosa Ensemble heeft Kimmic een campagnebeeld ontworpen waarbij de visualisatie van de tot de verbeelding sprekende “Rijsmasjien” centraal staat. Het ontwerp is toegepast op affiches, vlaggen, t-shirts, krijtgraffiti en meer… 
Zing, zoek, ruil, proef, kleur en deel jouw verhaal op Bazaar Fantasia, het feest vol verhalen, 6 juni in TivoliVredenburg. Voor mensen van zes tot 106

.READ MORE

Design Event en City Dressing | 5 Mei Oss

Op 5 mei 2022, tijdens de Nationale viering van de Bevrijding, heeft Kimmic in opdracht van Femke Klein en de provincie Noord-Brabant -en onder auspiciën van het Nationaal Comité 4 en 5 mei– het design verzorgd voor een inspirerend ochtendprogramma met als thema ‘Vrijheid in VerbondenheidEen sprankelend en afwisselend programma waarin stil wordt gestaan bij vrijheid én vrijheid vieren. Met optredens van onder andere René van Kooten, The Ruggeds, Lenny Kuhr, Iris van Nuland, Elke Vierveijzer, Peggy Bouva, The Freedom Band, Jitske Kramer en vele anderen. De vraag “Wat betekent vrijheid in verbondenheid voor jou?” staat in het programma centraal.

 

Nieuw design lesmethode Taalblokken

Een nieuw en kleurrijk ontwerp voor de lesmethode Taalblokken voor het MBO i.o.v. Uitgeverij Malmberg. Het design sluit aan bij de pay-off ‘Sterker in de wereld staan’. Deze lesmethode stimuleert studenten om met vertrouwen taal in te zetten op school, in hun toekomstige beroep en als kritisch burger. Naast Taalblokken Nederlands, worden ook Taalblokken Engels en Duits meegenomen in deze nieuwe look&feel. En dat geldt ook voor de lesmethode Rekenblokken!

Label COREshine voor COREWORKS

Voor Coreworks hebben we deze Apple Pie van een eigen COREshine label voorzien als geschenk voor hun personeel. Deze Apple Pie Moonshine heeft dezelfde combinatie van smaken, gemaakt met verse appelsap, gamalen kaneel en andere specerijen waardoor er een heerlijke vloeibare apple pie ontstaat. Alleen de geur is al verrukkelijk!

Brand new design voor Project ITv

Brand new design voor de eindrapportage van een geslaagde samenwerking tussen provincie, gemeenten en omgevingsdiensten om zicht te krijgen op een sector in transitie ‘Project Intensivering Toezicht veehouderijen’ (ITv). Helder en inzichtelijk in beeld gebracht waar kansen liggen voor toezicht in de toekomst en waar goede samenwerking toe kan leiden.

(H)Eerlijk ontwerp voor Orly & Endevoets

Zie de maan schijnt door de cacaobomen! Een Sinterklaasgeschenk met een duidelijke boodschap: (H)Eerlijke chocolade voor de werknemers van Orley & Endevoets van de ‘Sint’! Met chocolade van De Chocolate Makers. Een ondernemer die opstaat voor de medemens en zich juist hard maakt voor gelijkheid en een goed bestaan. De cacao is afkomstig van  cacaoboeren die een eerlijke prijs krijgen en verkregen door medewerkers die goed behandeld worden en een goed leven hebben. ‘T eerlijke avondje is gekomen…

Mailing WEBINAR ‘Be Digital’ voor Informed Group

Nieuwe mailing met nieuw beeldmerk voor webinar ‘BE DIGITAL’ voor Informed Group: Free Webinar, Documentum at OpenText World 2021, a 30-minute recap for Documentum users. Last week OpenText presented its strategy and roadmap during a 3-day digital tech event: OpenText World 2021: Be Digital. Did you miss it, or did you not have the time to attend all sessions? Join our 30-minute recap webinar to get all the latest and most relevant OpenText Documentum news. Be aware of The Great Rethink of five major forces at modern work…

DATE December 7th, 2021
TIME 16.00 (Central European Time)

 

Feest bij Lion Event Support!

Al 15 jaar brandt bij Lion Event Support het licht, daarvoor willen zij hun klanten bedanken. Een feestelijk kaartje, in corporate huisstijl, hoort daar natuurlijk bij!

Al 15 jaar lang doen zij de technische en facilitaire productie voor de beste festivals en events. Van vergunningaanvraag tot technische tekening, van crowd-management tot veiligheidsplan, van pre-productie tot en met uitvoerende productie.

Op naar de volgende 15 jaar!

Nieuw logo prominent aanwezig op de gevel!

Het nieuwe logo in de vorm van een vaantje hangt er mooi bij op de gevel van het bedrijfspand van Van Drunen! Kwaliteit staat bij Van Drunen hoog in het vaandel. Het logo benadrukt daarmee hun kwaliteit, kennis en ervaring. De nieuwe pay-off versterkt hun nieuwe identiteit: ‘Van Drunen: One step ahead‘. De pay-off is toekomstproof en dekt uiteraard de lading voor zowel de orthopedisch specialist alsmede de eindconsument.

Online campagne webinar: DQL Buddy

Online campagnebeeld voor de webinar van Informed Group  waarin nieuwe functies van de Documentum toolkit worden uitgelegd: DQL Buddy.

Voor iedere ontwikkelaar, beheerder en consultant die met Documentum werkt, is DQL Buddy onmisbaar. DQL Buddy is een uitgebreide toolkit op basis van jarenlange ervaring van Documentum consultants. Uiteraard weerspiegelt het logo de veelzijdigheid en de rijke verzameling functies van DQL Buddy.

ontwerp flyer omgevingsdienst door Kimmic

Nieuwe flyer voor de Omgevingsdienst

In onze samenleving krijgt de natuur een steeds belangrijkere rol. Wanneer je een bestemmingsplan wilt wijzigen, een bouwproject wilt starten of bijvoorbeeld een sloot wilt dempen, dan kom je onder andere in aanraking met de Wet natuurbescherming (Wnb). In deze helder ontworpen flyer van ODBN staan de meest relevante onderdelen.

Yes! Wij blijven in beweging en zijn in ontwikkeling: Preview SEM

Hierbij een sneakpreview van WATCH SEM met daarbij het gebruiksgemak, een beeld zegt immers meer dan 1000 woorden! Hoe fijn is het wanneer je vader of je moeder zich langer zelfstandig thuis kan redden met behulp van SEM. Dit kan met SEM doordat ze dan dagelijks gepersonaliseerde beelden ontvangen op vaste tijden met daarbij een gesproken simpele handeling om uit te voeren o.b.v. SLAPEN, ETEN en BEWEGEN.READ MORE

Vernieuwde ‘interactieve’ homepage voor de Informed Group

Aandacht is een belangrijke succesfactor voor het krijgen van conversie. Een onderdeel van aandacht hangt samen met interactie. Hierdoor ontstaat er engagement met de bezoeker. Daarnaast is het verkrijgen van data en informatie over de bezoeker en van de bezoeker, input voor het maken en nemen van marketingbeslissingen.

READ MORE

Nieuwe infographic voor Design-a-thon Works

Design-a-thon Works stelt kinderen (van 8 – 12 jaar) over de hele wereld in staat om een duurzame toekomst te ontwerpen m.b.v. een bewezen, gezamenlijk ontwerpproces, een ‘design-a-thon’. Design-a-thon Works heeft als missie om wereldwijd 1 miljoen kinderen te bereiken, dit wordt ondersteund door een toegewijd wereldwijd netwerk van partners. Kimmic heeft deze missie via een heldere en kleurrijke infographic in beeld gebracht. Duizenden kinderen over de hele wereld kunnen deelnemen aan design-a-thons dankzij het toegewijde wereldwijde netwerk van regionale partners en maatschappelijke organisaties. Hoe mooi is dat!

Vers van de pers: Jaarstukken 2020 van de Omgevingsdienst

De nieuwe Jaarstukken 2020 van de OmgevingsdienstBrabantNoord zijn opgemaakt in vertrouwde corporate look&feel uit de concept&design keuken van KIMMIC. Met deze jaarstukken legt het bestuur verantwoording af over het gevoerde beleid en beheer in 2020.

In deze jaarrekening leest u de financiële hoofdlijn, het jaarverslag en de financiële jaarrekening.

 

ODBN draagt bij aan een schone en veilige leefomgeving voor mens, dier en plant, in Noordoost-Brabant.

Nieuwe wervingscampagne voor Coreworks

KIMMIC heeft voor Coreworks een nieuwe wervingscampagne ontwikkelt, uiteraard in de look&feel van hun corporate identity. Een animatie met licht aan de horizon: ‘Geloof in de toekomst’. Coreworks is op zoek naar kranige podiumbouwers, ijzersterke mannen & vrouwen, handige jongens en meiden… meld je aan als dit profiel je past! Bekijk hieronder de animatie (met geluid!).

READ MORE

Waanzinnig ontwerp elpee ‘Waanzee’

De première en de release van het debuut album van de band Waanzee moest een jaar worden uitgesteld naar mei 2021, tijdens de Operagen Rotterdam. Dat gaf Rosa de tijd de songs live op te nemen en is uitgepakt tot een volwaardig commercieel album, gemasterd door legende Bob Ohlsson en geperst op vinyl en verpakt in een mooi ontwerp. Om die extra spin-off te kunnen bekostigen is Rosa een crowdfunding gestart, die nu al een vliegende start heeft gemaakt: Bekijk de actie op Voordekunst.nlREAD MORE

Nieuwe sleeves voor nieuw product: ‘Soep per persoon’ van HENRI

Henri maakt al lang met veel liefde en vakmanschap verse kant-en-klare soepen. Soepen boordevol verse groenten en gemaakt met natuurlijke ingrediënten. Nu zijn de soepen ook als portie per persoon verkrijgbaar. Met veel liefde heeft KIMMIC deze verpakkingen voor de soepjes in verschillende smaken voor Henri ontworpen, hoe schattig! #zezijnomopteeten

Nieuw logo voor MTC Brand Consult

MTC Brand Consult helpt merken om hun ware zelf te onthullen door de kracht van design. Een mooie uitdaging voor KIMMIC om voor MTC een nieuw logo te ontwerpen. Een logo wat prikkelt en een brug slaat naar de nieuwe identiteit. De losse ‘M’ fungeert daarnaast ook opzichzelfstaand als een sterk herkenbaar beeldmerk en is op die manier toegepast op de homepage van hun website.

Nieuw van Henri: Map met verrassend smakelijke binnenkant!

Een nieuw kleurrijk ontwerp in de corporate huisstijl van Henri: Een presentatiemap met een verrassend smakelijke binnenkant! Mooi met een ruggetje van 5 mm zodat er meerdere vellen papier ingestoken kunnen worden zoals: offertes, facturen en prijslijsten. Daar kom je mooi mee voor de dag!

READ MORE

Op pad met de fotograaf

Altijd leuk, een fotoshoot op lokatie bij de klant samen met de fotograaf Vincent Nabbe. De foto’s sluiten aan bij de nieuwe corporate identity van HJ van Drunen waarvoor we in de afronding van de ontwerpfase zitten. Dus nog heel even wachten op de lancering van de nieuwe huisstijl, spannend!
#huisstijl #corporateidentity #branding #fotografie #ontwerp #design #concept

TV-debuut: WATCH SEM heeft gewonnen!

Wat een feest! We hebben GEWONNEN!

Super trots natuurlijk! Op naar ‘The next step’ zodat iedereen gebruik kan maken van deze innovatie.

Iedereen was en is heel enthousiast en dat hebben ze ons laten merken! Wauw, wij zijn heel blij met deze overwinning!

READ MORE

Terras op hoogte van Coreworks

Nog een klein beetje geduld… Op 1 juni is het eindelijk zo ver, alle horeca gelegenheden openen hun deuren weer! We snakken naar de zomer, na een periode waarin we elkaar weinig hebben gezien, is er weer ruimte om op gepaste afstand samen te komen. Coreworks bouwt constructies en podia voor evenementen en festivals. Zij zijn erg hard geraakt door de Corona-crisis, maar ook in deze tijd, zit het in kun DNA altijd te blijven denken in mogelijkheden: www.anderhalvemeterterras.com

Nu alleen nog even wachten tot 1 juni!  #terrasophoogte #anderhalvemeter #straystrong

 

Om op te eten!

Nieuwe verpakkingen voor een nieuwe samenwerking tussen Henri en de mannen van BISQ seafood! Twee nieuwe kant-en-klare maaltijden met vis uit onze eigen Noordzee! Zelf proeven? Kijk op Picnic

#datzieterheerlijkuit #design #fooddesign #food #packagingdesign #concept #branding

Ontwerp Programmabegroting ODBN in nieuwe stijl

Net als de Kadernota is de Ontwerp Programmabegroting 2021 opgemaakt in de nieuwe frisse brochurelijn van Omgevingsdienst Brabant Noord. De Ontwerp Programmabegroting is totaal 92 pagina’s dik. ODBN draagt bij aan een schone en veilige leefomgeving voor mens, dier en plant, voor de provincie Noord-Brabant en haar deelnemende gemeenten. #concept #design #ontwerp #corporate #brochure #omgevingsdienst #identity #brochures #branding #programmabegroting

Rosa lanceert album!

Het Rosa Ensemble lanceert het meest verbindende album ooit: ‘AKASHA’. Samen met de fotografie van Wouter Jansen hebben we een mooie cd digipack ontworpen. Uiteraard is het album ook op alle digitale muziek platforms te vinden. #concept #design #packaging #packagingdesign #ontwerp #muziek #album

Nieuw logo voor Tomas!

Sterk  logo voor Tomas Concept + creation. De combinatie van de T van Tomas en het &-teken, weerspiegelt het karakter van een full-service communicatiebureau. Een bureau wat optimaal gebruik maakt van een ijzersterk en uitgebreid netwerk van toegewijde vakmensen. #branding #design #concept #huisstijl #corporateidentity

Met WATCH SEM op RTL4!

Mijn zus Sylvie Bogaerts en ik (Kim) pitchen WATCH SEM, zorginnovatie, om Nederland een stukje mooier te maken! Nieuwsgierig? Kijk dan op 19 augustus om 20.30 uur op RTL4!

READ MORE

Indrukwekkende projectie locatie Kamp Vught

Indringende projectie Crossing Time op één van de zeven WO2 locaties bij nationaal Monument Kamp Vught over ‘De Kunst van Vrijheid’. #dekunstvanvrijheid #brabantremembers #cultuur #kunst @beeldjutters @brabantremembers

Nieuwe website voor 3 Brabantse Omgevingsdiensten

Nieuwe website ontworpen waarop alle vacatures staan van drie Brabantse omgevingsdiensten: ODBN OMWB en ODZOB, hoe handig! Kijk voor alle #vergunningen #toezicht #handhaving #advies #bedrijfsvoering op de website.  #conceptdesign #pictogrammen #icons #concept #design #ontwerp #samenwerking @provincienoord-brabant #omgevingsdienst #brabant @gemeent’s-hertogenbosch @gemeentetilburg @gemeenteeindhoven Technische realisatie Diversus

De Kunst van Vrijheid

Niet vergeten, echt de moeite waard om te bekijken. Indrukwekkende locaties met indrukwekkende kunstobjecten. #design #ontwerp #woordmerk #logo #concept #dekunstvanvrijheid #cultuur #brabantremembers @brabantremembers #nrc-bijlage

 

Op de mat: NRC Culturele Bijlage

Trots! I.o.v. van Brabant Remembers hebben we de NRC bijlage ‘De Kunst van Vrijheid’ mogen ontwerpen, wauw! Een bijlage waarin tijdelijke kunstprojecten op WO-II erfgoedlocaties verhalen en mensen van toen en nu met elkaar verbindt. Bekijk ook vast de roadmovie op brabantremembers.com #concept #design #ontwerp #dekunstvanvrijheid #vormgeving #brabantremembers #nrc #krant @cultureelartifex @brabantremembers @visitbrabant

Frisse stand voor Henri op de Horecava!

En daar staat ie dan, de #stand van Henri op de Horecava RAI Amsterdam: fris & smaakvol! De koks serveren verse #soep en in de vitrine staan de kant-en-klare #maaltijden van Henri, zowel in de verpakking als geserveerd op een bord. #zieterheerlijkuit #concept #design #standontwerp #fooddesign #food #packagingdesign #branding

HAPPY NEW YEAR

Alle goeds voor 2020! #concept #design #ontwerp #kickoff2020 #inspiratie

Uitnodiging CASA ROSA voor Rosa Ensemble

Rosa geeft een feestje! Buiten is het koud en donker, binnen is het Casa Rosa! Op 12 januari 2020 organiseren ze een zinnenprikkelend minifestival in Theater Kikker om het nieuwe jaar goed in te luiden. #uitnodiging #ontwerp #concept #design #ookalsanimatie

Yes! New design voor de Kadernota 2021!

Kimmic heeft de nieuwe Kadernota 2021 van de Omgevingsdienst Brabant Noord ontworpen. Hierin staan de meest relevante ontwikkelingen in onze leefomgeving samengevat en begroot. De Omgevingsdienst Brabant Noord blijft werken aan een schone en veilige leefomgeving voor ons allemaal, daar worden wij blij van! #concept #design #ontwerp #corporate #omgevingsdienst #identity #brochures #branding

Nieuw design voor Lion Event Support

Een nieuw logo met complete huisstijl voor Lion Event Support. Altijd een spannend moment: het lanceren van je nieuwe huisstijl, zowel voor de klant zelf als voor ons! trots logo design concept corporate branding identity huisslijl lookandfeel imago ontwerp corporateidentity

Dynamisch logo ‘ODBN Invoering Omgevingswet’

Op 1 januari 2021 treedt de #Omgevingswet in werking. De Omgevingswet is méér dan een samenvoeging van wetten, het is de grootste wetswijziging sinds de Grondwet en zet in op een flink aantal verbeteringen. Net als #gemeenten en #provincie moet Omgevingsdienst Brabant Noord Omgevingswet-proof zijn en zorgen dat hun medewerkers op tijd voldoende #kennis hebben over de #InvoeringOmgevingswet en hun gevolgen. #zezijnerbijnaklaarvoor #conceptendesign #coporateidentity #concept #design #branding #animatie #samenwerken

Schoolwijzer legt omgangsnormen op basisschool uit

Vanuit Expeditie Basisschool hebben Marlies Pulsford en ik, Kim Bogaerts, een mooi traject doorlopen en de wederzijdse betrokkenheid gestimuleerd tussen school, ouders en kinderen. De afgesproken omgangsnormen zijn vastgelegd in de door ons ontwikkelde #Schoolwijzer i.o.v. GGD Hart van Brabants. De Kick-off tijdens de #ouderinformatieavond van de Islamitische Basisschool Nour Den Bosch verliep boven verwachting, de opkomst was groot. Basisschool Nour is helemaal klaar voor dit nieuwe schooljaar! #Samenwerken aan een gezond schoolklimaat. #communicatie #conceptdesign

Cultureel tintje!

Trots op onze nieuwe culturele klant Rosa Ensemble! Het Rosa Ensemble (Rosa) staat al 20 jaar voor een mix van muziek en theater. Rosa kan als een kameleon van kleur verschieten: van hedendaagse muziek, tot ambient en pop. #campagne #communicatie #concept #design #theater #muziek #theatermakers www.rosaensemble.nl

 

Watch out for WATCH-SEM!

Een brand new logo voor WATCH SEM! WATCH SEM is een persoonlijke coach voor alle mensen met beginnende dementie of ander ziektebeeld aan de hersenen waardoor men langer zelfstandig thuis kan blijven wonen.’ WATCH-SEM is een initiatief van @SylvieBogaerts. De WATCH SEM-app wordt i.s.m. Saftey Tracer en Ivengi.com gerealiseerd.

READ MORE

James Blond bier van Coreworks. Cheers!

Nieuw label voor het nieuwste biertje van Coreworks: ‘Blond, James Blond’ is de naam… #fooddesign #concept #design #corebeer #packagingdesign #branding

Brand new logo voor The Forest Farmers!

Een brand new logo voor The Forest Farmers. The Forest Farmers stellen zich een wereld voor waar aangetaste gronden genezen, waar schoon en fris water stroomt, waar landbouw een bron van regeneratie is en bodemvruchtbaarheid de basis is voor economisch welzijn. Natuurlijke hulpbronnen worden hersteld en voedsel wordt verbouwd in overvloedige gezonde ecosystemen in lijn met de natuur. https://theforestfarmers.nl

Groene illustratie voor De Bossche Groenen

Altijd leuk om illustratief aan de slag te gaan om een boodschap helder en duidelijk te maken. Deze keer voor De Bossche Groenen omdat groen in de wijk belangrijk is voor mensen en voor dieren. Een park geeft ruimte om te wandelen en te spelen. Een park zuivert de lucht en geeft verkoeling in hete zomers. Een park vormt het leefgebied van allerlei vogels en andere dieren. Daarom is het belangrijk dat het Annapark in Hintham behouden blijft en dat er dus niet gebouwd word…

Lesmethode met Karakter!

Een nieuw ontwerp voor de nieuwe lesmethode ‘Karakter’ van Uitgeverij Malmberg, passend bij de belevingswereld van kinderen. De kinderen leren niet alleen goed lezen, maar doen ook succeservaringen op en worden gestimuleerd om veel en gevarieerd te lezen. Zo maken ze ongemerkt veel leeskilometers en ervaren ze dat lezen leuk en zinvol is. Met karakter gaat technisch leesonderwijs en leesmotivatie gaan hand in hand.

Werving- & selectiecampagne ODBN

De lancering van de werving- & selectiecampagne voor onze nieuwe klant ODBN leverde meteen veel sollicitanten op! En goed om te weten: Omgevingsdienst Brabant-Noord heeft nog veel vacatures te gaan!

 

Henri staat op de Horecava!

Een nieuwe stand voor Henri met vertrouwde kwaliteit en ruim assortiment in de nieuwe look&feel! Tiptop voor de Horecava! #food #design #beurs #standontwerp

Saturday Night Discovloer | Cultuurnacht Breda

Op de Grote Markt wordt een Saturday Night Discovloer geplaatst waarop de dreunende beats te horen zijn van DJ School International! Speciaal voor deze gelegenheid hebben we de CNB Wolf omgetoverd tot DJ.

Toffe bekertjes van Henri!

Nieuw: Zes vrolijke bekertjes van Henri om hun verse soepen mooi uit te serveren. Smakelijk! #fooddesign #packagingdesign #food #design @HenriBV

Cultuurnacht Breda 2019

Vers van de pers, het nieuwe Cultuurnacht Breda campagnebeeld 2019. Save the date: Saturdaynight 26 january 2019.

Food Inspiration days met Henri

Je laten inspireren en lekker lunchen met Henri op de Food Inspiration Days aan de Noordkade Veghel. Henri staat er mooi op! #nieuwlogo #nieuwjasje #fooddesign

Op verkenning dankzij Innovatienetwerk Jeugd Tilburg

Op 28 maart jl. heeft het Innovatienetwerk Jeugd door een stemming besloten ons initiatief ‘Op de Brug’ te steunen. Ons initiatief dient als preventief hulpmiddel om thuiszitten en schooluitval te voorkomen bij jongeren tussen de twaalf en vijftien jaar oud. Hiervoor gaan we in Tilburg op verkenning en hebben hulp nodig. Wij zoeken ervaringsverhalen, oplossingen en tips van mensen uit het onderwijs en betrokken ouders om de belangrijkste problemen, ondersteuningsvragen, wensen en behoeften in kaart te brengen.

READ MORE

Het avontuur lonkt weer in Breda!

Het lijkt nog zo ver weg, maar als de feestdagen achter de rug zijn, vindt de Cultuurnacht Breda weer plaats. Op 26 januari zullen meer dan zestig deelnemers hun talent laten zien. Benieuwd naar deze deelnemers? Hieronder geven we een greep uit ons aanbod weer! Of kijk op cultuurnachtbreda.nl.

Alle hens aan dek!

Een verhuiskaartje ontworpen voor Coreworks BV. Vanwege de gunstige wind en groei heeft het nu een nieuwe thuishaven: op de oever van de Ertveldplas. De eerste scheepsladingen met steigermateriaal is reeds aan de horizon verschenen.

Whatshappening?

Strak logo ontworpen voor ‘Whatshappening official’: een app met een verzameling van alle grote evenementen in Nederland, zodat je niets meer hoeft te missen! 

Logo met spierkracht!

Stevig logo ontworpen voor ‘Forswerk’ industrieel ontwerp, zij ontwikkelen & vervaardigen ruimtelijke artistieke objecten.

Nieuw ontwerp logo voor rekenmethode Check!

We zijn al een tijdje aan de slag met het ontwerpen van een nieuwe ‘look&feel’ voor de nieuwe rekenmethode ‘Check’ voor het basisonderwijs van Uitgeverij Zwijsen. Om de naam en logo vast bekend te maken, ontvingen alle medewerkers dit toffe notitiepakketje! Nu verder met de complete uitwerking van het concept & design!

Expeditie Basisschool in de Tweede kamer!

Wauw! In het onderwijsdebat d.d. 30 januari j.l. over ‘Gelijke kansen in het onderwijs’ heeft politicus Pieter Duisenberg aan Het Kabinet gepleit: ‘Start een voorlichtingsoffensief ouderbetrokkenheid’. Hierbij noemde hij Expeditie Basisschool, als levend bewijs dat dit werkt en zette zijn verhaal kracht bij met de Expeditie Basisschool poster. Samen werken aan de driehoeksrelatie leerkracht, kinderen en ouders.

Cultuurnacht Breda inspireert!

Het was een gezellig drukke avond in Breda, tijdens Cultuurnacht Breda. Jong & oud heeft zich volop laten inspireren door alle culturele instellingen.

Klaar voor verzending: mailing Expeditie Basisschool!

Aan alle leden van de MR / Ouderraad van basisscholen in ‘s-Hertogenbosch en omstreken om ouderbetrokkenheid binnen de driehoeksrelatie leerkracht – kind – ouder – te stimuleren! Totaal 58 basisscholen….

Coreworks on-line

Onze klant Coreworks is een podium- en steigerbouwer die groot is geworden met feestjes bouwen. In nauwe samenwerking met de opdrachtgever ontwikkelde Kimmic deze beeldende website. De site laat naast veel mooie projecten ook zien dat Coreworks een creatief en persoonlijk bedrijf is, waarbinnen mensen de belangrijkste steiger vormen. www.coreworks.nl

Smakelijk!

Soms ook even een break nodig om de creativiteit weer op gang te helpen!

Zin in een potje?

Naast een kop koffie maken we ook tijd voor een serieus potje tafelvoetbal. Een fijne ontspanning naast onze ontwerp-werkzaamheden, waardoor we daarna weer scherp (voor) aan de slag kunnen!

Thuis in de Gruyterfabriek!

Als een vis in het water voelen wij ons op deze inspirerende & bruisende werkplek in de De Gruyterfabriek, een smeltkroes van creatieven wat netwerken en samenwerken stimuleert. Ervaar het zelf!

Expeditie Basisschool

Na mopperen op het schoolplein over het eenzijdige schooladvies in groep acht en de slechte communicatie en samenwerking met de school en de leerkrachten, heb ik, Kim Bogaerts, samen met mede-initiatiefnemer Marlies Pulsford, onze frustratie en boosheid omgezet naar iets positiefs: Expeditie Basisschool.

READ MORE

Nieuw in Nederland: HOPHEAD BEER!

Mooi bierlabel ontwikkelt om de markt mee te veroveren! Heerlijk HOPHEAD biertje van CoreBeer i.o.v. CoreWorks! Proost!

Infographic voor BKR

Kimmic heeft een heldere infographic ontwikkelt voor BKR (Bureau Krediet Registratie) om een aangepast wetsvoorstel duidelijk te maken aan de gebruiker t.b.v. geldleningen.

READ MORE