Met meer dan 80 jaar ervaring is Van Drunen totaalleverancier voor de orthopedische branche en marktleider in Nederland en België.
Een mooie en uitdagende opdracht voor KIMMIC om hun oude vertrouwde huisstijl na al die jaren te mogen vernieuwen. Het nieuwe logo heeft de vorm van een vaantje en benadrukt daarmee hun kwaliteit, kennis en ervaring. De nieuwe pay-off versterkt hun nieuwe identiteit: ‘Van Drunen: One step ahead‘. De pay-off is toekomstproof en dekt uiteraard de lading voor zowel de orthopedisch specialist alsmede de eindconsument.
Daarnaast heeft KIMMIC drie nieuwe pictogrammen ontworpen die staan voor de kernwaarden van Van Drunen: Betrouwbaar, Toegewijd, Kwaliteit en twee nieuwe ontwerpen voor hun privat labels: ‘Lavero‘ en ‘Noa-plastics‘ in herkenbaar bijpassende stijl.
De contrastrijke sfeerfoto’s in gewaagd zwart/wit van de werkvloer geeft Van Drunen een persoonlijk gezicht.
Het nieuwe concept & design is op vele verschillende communicatie uitingen toegepast en uitgewerkt. Van correspondentiepakket tot productfolders, stickers, dozen, complete catalogus tot en met website en app.
Natuurlijk is er ook verspreiding via de social media-kanalen zoals Linkedin en Facebook. En is de campagne op de eigen websites gepromoot.
Fotografie sfeerfoto’s: Studio Nabbe Fotografie
Van Drunen
18 november 2020