nieuwe identiteit, sterk symbool: Wijkbelangen PaleiskwartierEen nieuwe identiteit, een sterk symbool: Wijkbelangen Paleiskwartier- KIMMIC
24523
post-template-default,single,single-post,postid-24523,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive

Een nieuwe identiteit, een sterk symbool: Wijkbelangen Paleiskwartier

Een nieuwe corporate identity voor Wijkbelangen Paleiskwartier (WPK): een nieuw logo, vormgegeven als een schild of vaantje, staat symbool voor deze wijk: een moderne interpretatie van een middeleeuwse banier dat ooit steden, families en koninkrijken vertegenwoordigde.

Met een nieuwe website en functionele app zet Wijkbelangen Paleiskwartier zich in voor een prettige leefomgeving voor álle gebruikers: bewoners, ondernemers, werkenden en studenten.

Via een prikkelende social media campagne is de lancering van de website, de kick-off van de nieuwe huisstijl, geïntroduceerd.

Fotografie: https: Marc Bolsius
Teksten: Marielle Seegers
Web- en appbouwer: Businessapps