Rebranding Decoriginals: Identiteit die echt verbindt - KIMMIC
24574
post-template-default,single,single-post,postid-24574,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive

Rebranding Decoriginals: Identiteit die echt verbindt

Voor Decoriginals realiseerde ontwerpbureau KIMMIC een krachtige rebranding die voelt als een logische volgende stap.

Met de aangescherpte positionering als specialist in beurzen, congressen en evenementen en een eigentijdse visuele stijl brengt Decorigionals helder in beeld waar het merk voor staat: mensen verbinden met impactvolle ontmoetingen.

Als onderdeel van de nieuwe visuele identiteit ontwikkelde KIMMIC ook een reeks heldere, herkenbare pictogrammen. Deze ondersteunen de communicatie van zowel de kernwaarden als de workflow, en zorgen voor directe herkenning en visuele samenhang in alle middelen.