Cultuurnacht Breda: allround visuele communicatie - KIMMIC
43
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-43,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Cultuurnacht Breda: allround visuele communicatie

 

De Cultuurnacht is het leukste culturele evenement van Breda. Rond het uur van de wolf wagen jaarlijks zo’n 5000 bezoekers zich aan een spannende en inspirerende culturele rooftocht.

 

De poster is een verrassende eyecatcher in het Bredase straatbeeld. Het is een voorbode en een smaakmaker: de cultuurnacht zit er weer aan te komen! Elke editie hebben we het zwart van de nacht en het thema van de wolf op een nieuwe manier ingezet om een spannende en mysterieuze sfeer te creëren. Een derde terugkerend element: de waaier van kleurig licht, die de zonsondergang verbeeldt en de Cultuurnacht Breda voorziet van een feestelijke gloed.

 

Het concept is toegepast op poster, flyers, routekaart, banners, T-shirts en alle online communicatie: website, social media en de cultuurnacht app. Zie ook: www.cultuurnachtbreda.nl

Opdrachtgever

Cultuurnacht Breda

Date

26 januari 2018