COREBEER: branding van speciaalbier - KIMMIC
145
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-145,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

COREBEER: branding van speciaalbier

 

COREBEER is het huisbier van het podiumbouwbedrijf Coreworks BV. Ieder jaar wordt een nieuw speciaalbier gebrouwen als relatiegeschenk. Het brouwen is tevens een mooie vorm van teambuilding: de hele crew bemoeit zich ermee en heeft een mening over het resultaat.

 

Als vaste partner van dit creatieve en stoere bedrijf, waar het altijd om de mensen draait, heeft KIMMIC elk  brouwsel (letterlijk) een smoel gegeven dat past bij het type bier. HOPEAD (intens gehopt), WHEATPEAT (weizener) en JAMES BLOND (blond bier) zijn elk op hun eigen manier een coole dude: sexy en stoer met een knipoog. Running gags zijn de haardracht, het hippe baardje en de zonnebril. Uiteraard zijn concept & design afgeleid van de bestaande Coreworks huisstijl.

 

Vormgeving komt terug op de etiketten van de biertjes, bierviltjes, bierglazen en de door Coreworks handgemaakte houten kratjes.

Opdrachtgever

Coreworks | Branding CoreBeer

Date

7 december 2016